Νέο σούπερ μάρκετ βάζει «μπελάδες» σε Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλο

Νέο σούπερ μάρκετ βάζει «μπελάδες» σε Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλο

Ανοδική πορεία έχει το efood market το οποίο αύξησε κατά πολύ τον τζίρο του δημιουργώντας «πονοκέφαλο» στα μεγάλα σούπερ μάρκετ

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το newsbeast, το «σούπερ μάρκετ» της efood έβγαλε 18,3 εκατομμύρια ευρώ το 2022.

Αυτό σημαίνει ότι σε σχέση με τα νούμερα του 2021, οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 255%

Το efood market αποτελεί το κανάλι της efood που λειτουργεί ανεξάρτητα από την εταιρεία διανομών φαγητού που όλοι γνωρίζουμε και δραστηριοποιείται στην διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ με το μοντέλο του quick commerce καθώς και άλλων καταναλωτικών αγαθών.

Το efood market αποτέλεσε για το efood, την υπηρεσία με την υψηλότερη ανάπτυξη το 2022 καθώς εμφάνισε τριπλασιασμό των παραγγελιών σε σχέση με το 2021.

Η σημαντική αυτή ανάπτυξη οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στην γενικότερη αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών, που έδειξαν μια σαφή τάση προτίμησης των ηλεκτρονικών καναλιών για αγορές super market και μικρής λιανικής.

Μάλιστα, εκτός από την αύξηση στον αριθμό των παραγγελιών σημείωσε και ισχυρή αύξηση και στη συχνότητα παραγγελιών ανά χρήστη, κατά 25,7%.

Νέα αυτοψία Σκρέκα – 650 προϊόντα στο πρόγραμμα μόνιμης μείωσης τιμών

Νέα επίσκεψη πραγματοποίησε νωρίς το πρωί της Πέμπτης ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, προκειμένου να παρακολουθήσει την πορεία του προγράμματος της “μόνιμης μείωσης τιμών”.

Αυτή τη φορά, από υποκατάστημα του σούπερ μάρκετ Μασούτη, στο Γαλάτσι, ο κ. Σκρέκας έκανε βόλτα στο σούπερ μάρκετ, είδε πως κυμαίνονται οι τιμές και μεταξύ άλλων σημείωσε, μιλώντας στην ΕΡΤ, πως η πορεία του προγράμματος έχει ξεπεράσει τον αρχικό στόχο της κυβέρνησης, που ήταν τα 500 προϊόντα, έχοντας μέχρι χθες ενταχθεί 650 προϊόντα από 53 εταιρίες στο πρόγραμμα.

Αξίζει να σημειωθεί πως όπως τόνισε ο υπουργός ο επόμενος στόχος είναι τα 1.000 προϊόντα που καλύπτουν βασικές ανάγκες ενός νοικοκυριού.

Ενώ ο υπουργός υπογράμμισε πως τα καρτελάκια μόνιμη μείωσης τιμής είναι εκείνα που υποδηλώνουν πως το αντίστοιχο προϊόν ανήκει στο πρόγραμμα και έχει μειώσει την τιμή του τουλάχιστον 5% και για τουλάχιστον 6 μήνες.

Παράλληλα ο κ. Σκρέκας πρόσθεσε πως “η μάχη για τη μείωση των τιμών συνεχίζεται σε τρεις άξονες:

  • Συνεχείς και εντατικοί έλεγχοι στην αγορά για αποτροπή φαινομένου αισχροκέρδειας
  • Πρωτοβουλία “μόνιμης μείωσης τιμής”, όπου ζητάμε από τους προμηθευτές να μειώσουν σταθερά και μόνιμα της τιμή των προϊόντων τους
  • και το “καλάθι του νοικοκυριού” που συνεχίζει και ο καταναλωτής μπορεί να βρει προϊόντα με τις χαμηλότερες τιμές ώστε να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες”.

“Είναι μία μάχη κατά της ακρίβειας η οποία θα συνεχιστεί” τόνισε ο κ. Σκρέκας μιλώντας στην ΕΡΤ προσθέτοντας πως “δεν πρόκειται να μείνουμε αμέτοχοι και να μην προσπαθήσουμε να αποτρέψουμε τα φαινόμενα αθέμιτης κερδοσκοπίας και αισχροκέρδειας”.

“Αυτή τη μάχη θα την κερδίσουμε και με τη βοήθεια των καταναλωτών” είπε, υπενθυμίζοντας παράλληλα και την πλατφόρμα ekatanalotis, όπου οι καταναλωτές μπορούν να επισκέπτονται και να βλέπουν και να συγκρίνουν τις τιμές των προϊόντων στα εκάστοτε σούπερ μάρκετ και έτσι να επιλέγει να αγοράζει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν εκεί που τα βρίσκει φθηνότερα. Ανακοινώνοντας παράλληλα πως σε λίγες μέρες από την ίδια εφαρμογή θα υπάρχει η δυνατότητα ο καταναλωτής να στέλνει καταγγελίες στο υπουργείο Ανάπτυξης.

Τέλος έκανε λόγο για εντατικούς ελέγχους σε όλη τη διαδικασία του ελαιολάδου μέχρι να φτάσει στα ράφια του σούπερ μάρκετ, ενώ προανήγγειλε αυστηρά πρόστιμα.

Ποια προϊόντα να μην αγοράζετε

Με ανακοίνωσή του το ΊΝ.ΚΑ. καλεί τους πολίτες να κάνουν μποϊκοτάζ σε συγκεκριμένα προϊόντα

Στην ανακοίνωση του Ινστιτούτου Καταναλωτών αναφέρεται: «Μετά τα πρόστιμα που επέβαλε η κυβέρνηση σε δύο πολυεθνικές για υπερβολικό κέρδος, το ΔΣ του ΙΝ.ΚΑ. αποφάσισε και καλεί τους καταναλωτές σε μποϊκοτάζ κατά των εταιρειών Unilever και Procter & Gamble από 13 έως κι 19 Νοεμβρίου 2023».

Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι «η δύναμη του πολίτη – καταναλωτή είναι η αντίδραση και αντίσταση κατά αυτών που αισχροκερδούν, κερδοσκοπούν και βιάζουν το εισόδημά μας».

Συγκεκριμένα, επιβλήθηκαν:

· Πρόστιμο 1.000.000 ευρώ στην εταιρεία «ΠΡΟΚΤΕΡ & ΓΚΑΜΠΛ ΕΛΛΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε.».

· Πρόστιμο 1.000.000 ευρώ στην εταιρεία «ΕΛΑΪΣ UNILEVER HELLAS AE».

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε: «Έχουμε ξεκαθαρίσει σε όλους τους τόνους και προς κάθε κατεύθυνση ότι κανείς δεν είναι υπεράνω του νόμου. Είμαστε αποφασισμένοι να εφαρμόσουμε τον νόμο ώστε να αποτρέψουμε την αισχροκέρδεια και να τονώσουμε τον υγιή ανταγωνισμό, προς όφελος της ελληνικής οικογένειας. Πρέπει όλοι να αντιληφθούν την κρισιμότητα της κατάστασης και τη δυσκολία των νοικοκυριών να έχουν πρόσβαση σε βασικά καταναλωτικά είδη. Η αντιμετώπιση του πληθωρισμού και, ιδιαίτερα του πληθωρισμού της απληστίας, είναι πρωτίστως θέμα κοινωνικής ευθύνης αλλά και διασφάλισης της συνοχής της κοινωνίας. Οι έλεγχοι θα συνεχιστούν και τα πρόστιμα θα επιβάλλονται χωρίς δισταγμό. Η μάχη με την ακρίβεια είναι συνεχής και διαρκής. Δεν εφησυχάζουμε».

Exit mobile version