Τα ριάλιτι της νέας σεζόν και οι αλχημείες με τα χαμηλά budget

Η διαχείριση του budget για την επόμενη τηλεοπτική χρονιά έχει γίνει ένα από τα πιο περίπλοκα προβλήματα για τα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν περιλαμβάνουν τις περιορισμένες επιδοτήσεις για σειρές και τη συρρικνούμενη διαφημιστική αγορά. Αυτό οδηγεί τα στελέχη να εξετάζουν προσεκτικά τις επιλογές τους για τον προγραμματισμό της νέας σεζόν καθώς τα budget είναι εμφανώς μειωμένα.

ΣΚΑΪ: Ο ΣΚΑΪ είναι από τα κανάλια που πρωτοστατούν στην επιλογή πιο οικονομικών λύσεων, όπως τα ριάλιτι σόου. Συγκεκριμένα, έχουν προγραμματίσει τρία νέα πρότζεκτ για το καλοκαίρι:

  • «My man can», που ήδη ξεκίνησε
  • «Power of love»
  • «Cash Kitchen»

Επιπλέον, σχεδιάζεται η επιστροφή του «Voice» με συζητήσεις να είναι σε εξέλιξη με τον Ατζούν Ιλιτζαλί για την προσαρμογή επιτυχημένων φορμάτ, όπως το «Exathlon», σε όλη τη βραδινή ζώνη.

STAR: Το STAR απολαμβάνει μία από τις καλύτερες χρονιές του, με επιτυχίες όπως:

  • «MasterChef»
  • «Τροχός της τύχης»
  • «Breakfast @STAR»
  • «Αλήθειες με τη Ζήνα»

Για την επόμενη χρονιά, έχουν ήδη δρομολογήσει την επιστροφή της «Φάρμας» με τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο. Ωστόσο, το «GNTM» αναμένεται να μπει στον «πάγο» για το παρόν.

OPEN: Το OPEN προβάλλει ήδη το «Tv Queen» και προετοιμάζει ένα ριάλιτι με τράπερς. Επίσης, ο Νίκος Κοκλώνης εξετάζει την πιθανότητα να φέρει το «Fame Story» στο κανάλι.

ΑΝΤ1: Ο ΑΝΤ1 έχει προγραμματίσει τον νέο κύκλο του «Dragons’ Den» με τον Σάκη Τανιμανίδη.

ALPHA: Ο ALPHA έχει ξεκινήσει γυρίσματα για το «Secret Song», το οποίο θα παρουσιάσει η Ναταλία Γερμανού.

Συνολικά, τα κανάλια προσπαθούν να εξισορροπήσουν τις ανάγκες τους για οικονομικές λύσεις και την επιθυμία του κοινού για ενδιαφέροντα προγράμματα, επιλέγοντας ριάλιτι και επιτυχημένα φορμάτ που υπόσχονται υψηλά ποσοστά τηλεθέασης με χαμηλότερο κόστος παραγωγής.