Μαύρο Ρόδο επόμενα επεισόδια: Ο Παράσχος υποπτεύεται τη Θάλεια και την παρακολουθεί στενά

Μαύρο Ρόδο επόμενα επεισόδια: Όσα διαδραματίζονται θα αλλάξουν για πάντα τις ζωές των πρωταγωνιστών. Η Ελισάβετ συναντάει τον Πέτρο στην Πάτρα και η απόσταση μεταξύ τους φαίνεται να μειώνεται, με τη βοήθεια του Λευτέρη. Όμως, όταν ο Γεράσιμος μαθαίνει πως το κορίτσι που αγαπάει είναι στην Πάτρα, γίνεται έξω φρενών.

Μαύρο ρόδο επόμενα επεισόδια: 63 (13/2)

O Βίκος ζητάει από την Αλεξία να σταματήσουν τις συναντήσεις τους: «Δεν βγάζει κανένα νόημα να συναντιόμαστε! Καλύτερα να σταματήσουμε την όποια επαφή. Αν το μάθει ο πατέρας σου θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα και δεν θέλω να σε μπλέξω», της λέει. Όμως εκείνη δεν θα το αφήσει έτσι να περάσει αυτό. Αργότερα, ο Παράσχος ενημερώνει τον Βίκο για τις υποψίες που έχει για τη Θάλεια: «Βίκο, κάτι άλλο κρύβει η Θάλεια και καλό είναι να μην ξανοίγεσαι μαζί της. Κρύβε λόγια και μην της λες πολλά», τον συμβουλεύει.

«Είδες κάτι;», τον ρωτάει ο Βίκος και ο Παράσχος του απαντάει: «Είναι πολύ κοντά με τον ανιψιό του Καστρινού. Δεν ξέρω αν παίζει κάτι αλλά καλό είναι να φυλάμε τα ρούχα μας». Ο Βίκος τον διατάζει να την παρακολουθήσει. Στην οικία Καστρινού, ο Θέμης προσπαθεί να ηρεμήσει την Αλεξία και βρίσκεται για άλλη μια φορά σε κόντρα με την Κύρα.

Μαύρο ρόδο επόμενα επεισόδια 64 (14/2) Ο Γεράσιμος γίνεται ράκος όταν βλέπει την Αλεξία σε τρυφερές στιγμές με τον Πέτρο

Στην Πάτρα, όταν ο Γεράσιμος βλέπει την Ελισάβετ χωρίς το ράσο της, σοκάρεται. «Ελισάβετ; Τι συμβαίνει; Γιατί δεν φοράς το ράσο σου;», τη ρωτάει και εκείνη τον κοιτάζει αμήχανα χωρίς να ξέρει τι να του απαντήσει. «Γιατί ήρθες στην Πάτρα, Γεράσιμε; Συνέβη κάτι στον πατέρα μου;», τον ρωτάει και εκείνος της απαντάει: «Όχι, ο Λευτέρης είναι μια χαρά. Εσύ δεν είσαι καλά απ’ ό,τι βλέπω. Αποφάσισες να αφήσεις οριστικά το μοναστήρι;». Εκείνη του απαντάει με σθένος: «Όχι βέβαια. Δεν θα έπρεπε καν να με ρωτήσεις εσύ τέτοιο πράγμα. Έδωσα το ράσο μου για πλύσιμο και δεν είχα άλλα ρούχα να βάλω, μου δάνεισε η Αλεξία τα δικά της». Στη συνέχεια όμως εκείνος καταρρακώνεται όταν τη βλέπει σε τρυφερή στιγμή με τον Πέτρο. Ο θυμός του για τον Καστρινό ολοένα και μεγαλώνει. Στο μεταξύ, η Αλεξία προσπαθεί να προσεγγίσει τον Βίκο για το δικό του παρελθόν, δείχνοντάς του πως νοιάζεται για εκείνον. «Εφόσον η μητέρα μου τον αγάπησε, αυτό σημαίνει πως κάτι είδε σ’ εκείνον.

Θέλω να μάθω, γιαγιά, τα πάντα για εκείνον. Τις προάλλες μου είπε πως δεν γνώρισε γονείς, μήπως φταίει αυτό για τον χαρακτήρα που απέκτησε;», λέει στην Κύρα αναζητώντας βοήθεια. Εκείνη όμως, δεν είναι διατεθειμένη να αφήσει άλλο την εγγονή της στο έλεός του: «Δεν έχεις καμία δουλειά να συναντάς τον Βίκο! Μείνε μακριά του», της διαμηνύει και στη συνέχεια στο ίδιο της το σαλόνι και με δική της πρωτοβουλία, θα φέρει αντιμέτωπους τον Βίκο και τον Καστρινό. «Τώρα εδώ επιτόπου θα βάλετε ένα τέλος στην κόντρα σας! Δεν σας φτάνει που σκοτώθηκε η κόρη μου εξαιτίας σας; Πόσο αίμα θα πρέπει να χυθεί για να σταματήσετε;», τους φωνάζει.

Ο Παράσχος, παρακολουθώντας τη Θάλεια, αρχίζει να λύνει το μυστήριο γύρω από το παιχνίδι που παίζει και τη στριμώχνει για να του ομολογήσει η ίδια την αλήθεια: «Λέγε ποιος σ’ έβαλε να κάνεις κακό στον Βίκο; Λέγε γιατί δεν θα έχεις καλό τέλος», της λέει, αλλά ο Λουκάς, βλέποντας τη σκηνή, τραβάει όπλο εναντίον του: «Άφησέ τη! Μην τολμήσεις να την πλησιάσεις ξανά θα σου τινάξω τα μυαλά στον αέρα».

Στη Γερακιανή, η Γιάννα συνεχίζει τις έρευνες για το ατύχημα του Σταυρίνου παρά τις απειλές του Γιώργου και βρίσκει πολλές ασάφειες ως προς το πώς έγινε το μοιραίο. Κι όσο η Όλγα προσπαθεί να έρθει σε επαφή με κάποιον που μπορεί και να είναι ο πατέρας της, η Πολυξένη θα ανέβει ξανά μετά από χρόνια στην πίστα. Η Αλεξία επισκέπτεται την Ελισάβετ και της ανοίγει την καρδιά της λέγοντάς της τι συμβαίνει με τον Βίκο. Την ίδια στιγμή, η Κύρα πάει να βρει τον Βίκο στο ξενοδοχείο, όταν τον ακούει να μιλάει με τον Δαμαλά κι έτσι μαθαίνει για τον Κροάτη που σκότωσε την Αγγελική. Τότε καταλαβαίνει πως ο Βίκος είναι εκείνος που ευθύνεται για τον χαμό της κόρης της. Φεύγει τρέχοντας και συναντάει την εγγονή της, όπου της λέει την αλήθεια: «Μείνε μακριά από τον Βίκο! Αυτός σκότωσε την Αγγελική, τον άκουσα να το συζητάει», λέει στην Αλεξία, αλλά εκείνη αρνείται να το πιστέψει και έρχεται σε σύγκρουση με τη γιαγιά της: «Σταμάτησες να κατηγορείς τον μπαμπά και τώρα τα βάζεις με τον Βίκο. Μάλλον εσύ έχεις το πρόβλημα και βλέπω ότι το έχεις με τους άντρες που η μαμά αγάπησε».

Η Κύρα αφού βλέπει πως δεν μπορεί να της αλλάξει μυαλά, προσπαθεί να βρει άλλα μέσα για να εκδικηθεί. Ο Θέμης πηγαίνει στη Γερακιανή και επισκέπτεται το μοναστήρι προκειμένου να χτυπήσει τον διαγωνισμό για τα κτήματα. Η Κασσιανή αρνείται να τον βοηθήσει: «Έχουν ακουστεί πολλά για εσάς και τον γιο σας και καταλαβαίνετε πως το μοναστήρι μας είναι ένας ιερός χώρος, που δεν χωράνε οι παρανομίες σας», του λέει. Όμως, η μεγάλη προσφορά του Καστρινού για τα κτήματα της μονής πέφτει σαν βόμβα στο τραπέζι, δημιουργώντας έντονες αντιδράσεις: «Δεν νομίζω να δώσει κάποιος άλλος το ποσό που δίνω εγώ!

Ως επιχειρηματίας, θα σας συμβούλευα στη θέση σας να δεχτείτε την προσφορά. Να θυμάστε πως όταν θέλω κάτι το παίρνω πάση θυσία». Η Γιάννα γίνεται έξαλλη από τη συμπεριφορά του Σαράντου, ενώ η Ευτυχία προσπαθεί ανεπιτυχώς να έρθει κοντά με τον γιο της. Οι πιέσεις της Θάλειας και του Γιαννίκου θα αναγκάσουν τον Παράσχο να συνεργαστεί μαζί τους. Η Ελισάβετ για πρώτη φορά παραδέχεται τα αισθήματά της για τον Πέτρο και εκείνος τρελαίνεται από τη χαρά του. Οι δυο τους φιλιούνται!

Μαύρο Ρόδο- συντελεστές

Πρωταγωνιστούν: Λεωνίδας Κακούρης, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Γιάννης Κουκουράκης, Θεοφανία Παπαθωμά, Φωτεινή Παπαθεοδώρου, Μιχαήλ Ταμπακάκης, στον ρόλο της Ηγουμένης η Κατερίνα Διδασκάλου, Σοφία Σεϊρλή, Ελένη Καρακάση, Μυρτώ Αλικάκη, Λουκία Παπαδάκη, Λένα Παπαληγούρα, Ηλέκτρα Νικολούζου, Ευθαλία Παπακώστα, Νεφέλη Κουρή, Νίκος Κουκάς, Δρόσος Σκώτης, Νίκος Γκέλια, Κατερίνα Μαούτσου, Πένυ Αγοραστού, Μαρία-Νεφέλη Δούκα, Νίκος Πολυδερόπουλος, Λεωνίδας Μαράκης, Μιχάλης Αρτεμισιάδης, Δημήτρης Παπαβασιλείου, Λευτέρης Τσάτσης, Τάσος Τζιβίσκος, Νικολάκης Ζεγκίνογλου, Σίσσυ Τουμάση.

Σενάριο: Γιώργος Κρητικός

Σκηνοθεσία: Κώστας Αναγνωστόπουλος

Διεύθυνση φωτογραφίας: Γιώργος Παπανδρικόπουλος

Σκηνογραφία: Αντώνης Χαλκιάς

Εκτέλεση παραγωγής: J.K. PRODUCTIONS

Παραγωγή: ALTER EGO MASS MEDIA S.A. MEGA.