«Χρυσάφι» στο σούπερ μάρκετ που δουλεύει 24ωρο – Πρόβλημα για Σκλαβενίτη, ΑΒ, LIDL

Το σούπερ μάρκετ που δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο έχει σπάσει τα ταμεία και βάζει πλέον τις αντίστοιχες μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων σούπερ μάρκετ σε πολλές σκέψεις, καθώς ανησυχούν για τον ανταγωνισμό που δε θα υπάρχει σε λίγο καιρό.

Οι πωλήσεις της Τwenty Four Shopen που είναι ένα 24ωρο σούπερ μάρκετ έχουν αυξηθεί σύμφωνα με το ρεπορτάζ που έχει γίνει, πέντε φορές από τον μέσο όρο της αγοράς κι αυτό μαρτυράει πολλά για την αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης επιχείρισης.

Η συγκεκριμένη αλυσίδα μίνι μάρκετ που τζιράρει πάνω από 20,98 εκατ. ευρώ πέτυχε πέρυσι αύξηση 80,19% του μικτού της κέρδους στα 3,7 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 1.198% στα κέρδη προ φόρων, που ανήλθαν σε 158.299 ευρώ.

Μεγάλο πρόβλημα στις μεγάλες αλυσίδες δημιουργεί η λειτουργία 24ωρου σούπερ μάρκετ

Πέντε φορές πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Τwenty Four Shopen. Το 24ωρο μοντέλο λειτουργίας και η επικείμενη δημιουργία e-shop.

Πέντε φορές πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς αυξήθηκαν πέρυσι οι πωλήσεις της Τwenty Four Shopen. Η αλυσίδα μίνι μάρκετ που τζιράρει πάνω από 20,98 εκατ. ευρώ πέτυχε πέρυσι αύξηση 80,19% του μικτού της κέρδους στα 3,7 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 1.198% στα κέρδη προ φόρων, που ανήλθαν σε 158.299 ευρώ.

Όμως το ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι μόνο η αύξηση των οικονομικών της μεγεθών, που προήλθε και από την αύξηση του δικτύου της σε μια πληθωριστική χρονιά όπου το εισόδημα των καταναλωτών δέχθηκε ισχυρές πιέσεις.

Το μοντέλο λειτουργίας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ που… φυσάει στην αγορά

Το ενδιαφέρον είναι το μοντέλο λειτουργίας της. Η αλυσίδα που ξεκίνησε στις αρχές της οικονομικής κρίσης -το 2010- και σήμερα διαθέτει δίκτυο 25 καταστημάτων από 22 πέρυσι και 17 το 2021, παραμένει ανοικτή 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και τις αργίες.

Πρόκειται για ένα μοντέλο λειτουργίας εντελώς διαφορετικό από αυτό που ισχύει στα υπόλοιπα mainstream σούπερ μάρκετ, που ισχύει όμως στην περίπτωση των περιπτέρων ή των all day cafe. Το συγκεκριμένο δίκτυο, εκτός από τα κλασικά προϊόντα που πουλάει ένα σούπερ μάρκετ, διαθέτει και καφέ, προϊόντα άρτου και είδη περιπτέρου όπως είναι τα τσιγάρα.

Τη δυνατότητα λειτουργίας όλο το 24ωρο έχουν με βάση το άρθρο 15α του νόμου 4177 και τις αλλαγές που πέρασαν σε αυτόν από τον νόμο 5039 που ψηφίστηκε από τη Βουλή τον περασμένο χειμώνα και όλα τα υπόλοιπα καταστήματα. Αρκεί να υπάρχει απόφαση του κατά τόπον αρμόδιου δημάρχου, μετά από πρόταση του τοπικού εμπορικού συλλόγου.

Λεπτομέρειες για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Twenty four Shopen (24shopen)

Η αλυσίδα μίνι μάρκετ Twenty four Shopen (24shopen) εκτός από την ανάπτυξη φυσικού δικτύου μπαίνει και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τη λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) ενέκρινε η έκτακτη γενική συνέλευση στις 7 Νοεμβρίου, η οποία αποφάσισε επίσης και την επέκταση των δραστηριοτήτων στην εμπορία χονδρική και λιανική καφέ, τσαγιού, κακάο και μπαχαρικών. Σήμερα η αλυσίδα συνεργάζεται με τη Wolt και την efood για παραδόσεις στο σπίτι.

Σε ό,τι αφορά το οικονομικό αποτύπωμα της αλυσίδας, οι σωρευμένες ζημίες ανέρχονται στο ποσό των 595.488,29 ευρώ, τα ίδια κεφάλαια σε 3.379.511,71 ευρώ και το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεών της σε 1.229.148,65 ευρώ, έναντι συνόλου κυκλοφορούντος ενεργητικού 4.115.740,79 ευρώ.

Σχετικά με τις σωρευμένες ζημιές, αυτές προέρχονται από προηγούμενες χρήσεις και εκτιμάται, από τη διοίκησή της, ότι μέσω της αύξησης των πωλήσεων, της λειτουργίας νέων υποκαταστημάτων και της προσπάθειας μείωσης των εξόδων, θα καταστεί δυνατό να περιοριστούν.