Eurovision 2024: Ο τίτλος του τραγουδιού της Μαρίνα Σάττι και τα προγνωστικά 

H Μαρίνα Σάττι ετοιμάζεται για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό της Eurovision με ένα πολύ δυναμικό τραγούδι, το οποίο θα έχει ζουρνά με έθνικ στοιχεία. Ο τίτλος του, θα είναι το «Ζάρι» και ανάμεσα στους συνθέτες είναι και ο Ogi, που έχει συνεργαστεί στο παρελθόν η Μαρίνα Σάττι.

Την δε καλλιτεχνική επιμέλεια της ελληνικής συμμετοχής θα έχει ο Φωκάς Ευαγγελινός.

Eurovision 2024: Τί δείχνουν τα προγνωστικά

Η Ελλάδα κληρώθηκε στον 2ο ημιτελικό (στο 1ο μισό) που θα διεξαχθεί στις 9 Μαΐου. H Κύπρος θα εμφανιστεί στο 1ο μισό του 1ου ημιτελικού (7 Μαΐου).

Την ίδια στιγμή, τα μεγάλα στοιχηματικά γραφεία στο εξωτερικό δείχνουν ήδη τα πρώτα φαβορί, με την Ουκρανία να συζητιέται ξανά.

Στις πρώτες θέσεις βρίσκεται και η πολυσυζητημένη Ισλανδία. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του RÚV, του τηλεοπτικού φορέα της χώρας, ότι ένας Παλαιστίνιος, ο Bashar Murad, θα λάβει μέρος στον εθνικό τελικό. Ο 30χρονος καλλιτέχνης έχει συνεργαστεί με τους προηγούμενους εκπροσώπους της Eurovision στην Ισλανδία, τους Hatari, ένα πανκ ροκ συγκρότημα που συζητήθηκε για την ανοιχτή αντίθεσή του στην παρουσία του Ισραήλ στα παλαιστινιακά εδάφη κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού του 2017, που διεξήχθη στο Ισραήλ.

Στη τρίτη θέση, αυτή τη στιγμή, βρίσκεται το Ηνωμένο Βασίλειο με τον Olly Alexander για τον οποίο οι προσδοκίες είναι μεγάλες.

Μαρίνα Σάττι για την «διαρροή» του τραγουδιού της Eurovision: «Ντροπή σας ρε»

Ηεκπρόσωπος της Ελλάδας στην φετινή Eurovision Μαρίνα Σάττι ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ένα οργισμένο story, το οποίο όμως, δευτερόλεπτα μετά διέγραψε.

«Ντροπή σας ρε, αλήθεια. Μηδέν σεβασμός στη δουλειά και τον κόπο του άλλου» έγραψε στην ανάρτησή της η τραγουδίστρια η οποία ενδεχομένως αναφερόταν στην «διαρροή» του τίτλου του τραγουδιού της το οποίο θα ερμηνεύσει στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, που θα διεξαχθεί στο Μάλμε της Σουηδίας από τις 7 έως τις 11 Μαΐου 2024.

Μαρίνα Σάττι: Ποια είναι η ερμηνεύτρια που θα μας εκπροσωπήσει στη Eurovision

Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική.

Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.

Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή. Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη.

Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί πουλί μ’».

Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα.

Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.