Μπαμ από τη ΔΕΛΤΑ – Ποια εταιρεία εξαγοράζει

Η ΔΕΛΤΑ επιστρέφει δυναμικά στα… παγωτά μετά από 17 χρόνια, εξαγοράζοντας την εταιρεία Cold Sin

Η ΔΕΛΤΑ, η οποία έχει μεγάλη ιστορία στην αγορά παγωτού, ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε το 100% της Cold Sin.

Αξίζει να σημειωθεί πως την περασμένη άνοιξη η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι μετεξελίσσεται, από μια γαλακτοβιομηχανία σε μια πλατφόρμα καλής διατροφής.

Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΛΤΑ ήταν μαζί με την ΕΒΓΑ οι κορυφαίες εταιρείες στο τυποποιημένο παγωτό με τα πράσινα ψυγεία της να είναι δημοφιλή σε μικρούς και μεγάλους. Το 2006, ωστόσο, η ΔΕΛΤΑ πούλησε τη δραστηριότητα του παγωτού στην Nestle η οποία το 2016 μεταβίβασε τη δραστηριότητα αυτή στην εταιρεία Froneri (κοινοπραξία της Nestle και της βρετανικής R & R). Η τελευταία το 2017 έκλεισε το εργοστάσιο παγωτού στον Ταύρο.

Η Cold Sin η οποία εδρεύει στη Λαμία έχει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις έκτασης 5.000 τ.μ. Στη ΒΙΠΕ Λαμίας και διαθέτει δύο υποκαταστήματα, στις Αχαρνές και στη Θεσσαλονίκη. Η εταιρεία, εκτός από το ότι αποτελεί τον επίσημο εθνικό διανομέα των παγωτών της Μars Hellas ΑΕ, τον επίσημο διανομέα των παγωτών της εταιρείας General Mills AE (Häagen-Dazs) και τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο της ιταλικής Sammontana SPA για την Ελλάδα και Κύπρο, διαθέτει ολοένα και περισσότερα δικά της σήματα παγωτού, έχοντας ενισχύσει τα τελευταία χρόνια την παρουσία της με δικά της ψυγεία, κυρίως σε τουριστικές περιοχές στην Κεντρική Ελλάδα.

Ο κύκλος εργασιών της Cold Sin διαμορφώθηκε το 2022 σε 7,42 εκατ. ευρώ, ενισχυμένος κατά 20% σε σύγκριση με το 2021, ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 802.648,60 ευρώ. Οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της εταιρείας ανέρχονταν στο τέλος του 2022 σε 2,76 εκατ. ευρώ.

Στο περιθώριο της υπογραφής της συμφωνίας εξαγοράς, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ, Χρήστος Τσόλκας, δήλωσε: «Καλωσορίζουμε με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό τους ανθρώπους της Cold Sin στον Όμιλο Τροφίμων της ΔΕΛΤΑ. Είμαστε βέβαιοι ότι θα συμβάλλουν καθοριστικά με τη γνώση, την εμπειρία και τον επαγγελματισμό τους, στην επίτευξη του μεγάλου μας στόχου, να δημιουργήσουμε έναν ολοκληρωμένο όμιλο που θα προσφέρει στους καταναλωτές και την ελληνική οικογένεια τις ποιοτικές επιλογές που αναζητούν για απολαυστική και ισορροπημένη διατροφή σε κάθε τους στιγμή».

Παράλληλα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Cold Sin, Γιώργος Γιαννίτσης, δήλωσε: «Η αναπτυξιακή πορεία της Cold Sin αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η ένταξή μας στο δυναμικό του Ομίλου ΔΕΛΤΑ αποτελεί εγγύηση για ένα ακόμα πιο λαμπρό μέλλον. Θέλω να ευχαριστήσω όσους συνέβαλαν στην ολοκλήρωση αυτής της πολύ σημαντικής συμφωνίας και ιδιαίτερα τους ανθρώπους της Cold Sin που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό».

ΔΕΛΤΑ: 12.000 ψυγεία

Στόχος της ΔΕΛΤΑ είναι να αναπτύξει περαιτέρω το δίκτυο διανομής των προϊόντων της ColdSin, μέσα από ένα δίκτυο 12.000 ψυγείων που καλύπτει ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.

Στο περιθώριο της υπογραφής της συμφωνίας εξαγοράς, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ, Χρήστος Τσόλκας, δήλωσε ότι «καλωσορίζουμε με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό τους ανθρώπους της ColdSin στον Όμιλο Τροφίμων της ΔΕΛΤΑ. Είμαστε βέβαιοι ότι θα συμβάλλουν καθοριστικά με τη γνώση, την εμπειρία και τον επαγγελματισμό τους, στην επίτευξη του μεγάλου μας στόχου, να δημιουργήσουμε έναν ολοκληρωμένο όμιλο που θα προσφέρει στους καταναλωτές και την ελληνική οικογένεια τις ποιοτικές επιλογές που αναζητούν για απολαυστική και ισορροπημένη διατροφή σε κάθε τους στιγμή».

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ColdSin, Γιώργος Γιαννίτσης επισήμανε ότι «η αναπτυξιακή πορεία της ColdSin αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η ένταξή μας στο δυναμικό του Ομίλου ΔΕΛΤΑ αποτελεί εγγύηση για ένα ακόμα πιο λαμπρό μέλλον».

Ισχυρές επιδόσεις

Σε ότι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα της ΔΕΛΤΑ, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν στα 263 εκατ. ευρώ το 2022 έναντι 227 εκατ. ευρώ το 202 κατά την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση 15,8%. Επίσης, σε επίπεδο εξαγωγών, οι πωλήσεις εκτός Ελλάδος ανήλθαν σε 22 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 17,8% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, καθώς η εταιρεία βελτίωσε την απόδοσή της σε βασικές χώρες δραστηριοποίησης με νέα προϊόντα όπως η Γαλλία, η Ιταλία και η Κύπρος.

Από την πλευρά της οι πωλήσεις της coldSinανήλθαν το 2022 στα 7,4%, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 20%. Η έδρα της ColdSin είναι στη Λαμία, στη Βιομηχανική Περιοχή, σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις, έκτασης 5.000 τ.μ. ενώ από το 2019 η εταιρεία ασχολείθται και με την παραγωγή κατεψυγμένων λαχανικών και τη διανομή επώνυμων κατεψυγμένων προϊόντων.